Adobe Photoshop CS6 - En innføring

Denne boken er for alle med interesse for digitale bilder. Mange som begynner å jobbe med digitale bilder, vet ikke hvor de skal begynne. Målet er at du skal kunne få tilstrekkelig kunnskap i løpet av boken og gjennom eksemplene til å kunne frigjøre deg litt mer fra teknikken, og jobbe litt mer intuitivt, slik du gjør med penn og papir.

Adobe Photoshop CS6 - En innføring

Adobe Photoshop CS6 - En innføring presenterer og illustrerer Photoshop sine mange verktøy, menyer, faner og paneler. Begreper og funksjoner i programmet blir forklart og boken viser hvordan du på en effektiv og strukturert måte kan korrigere og manipulere digitale bilder, jobbe med digitale negativer (Camera Raw), designe en nettside og andre elementer til bruk på Internett eller i presentasjoner, lage en logo, lage enkle animasjoner, reparere gamle bilder og mye mer.

Ordinær pris kr 425,-
Som medlem i DND får du 25 % rabatt; kr 319,-

Forsendelsen belastes Postens satser. Vi kan dessverre ikke ekspedere ordre som skal sendes ut av landet.