ingressbilde

Jakten på selvhjulpne brukere - nye metoder og verktøy for selvhjelp

Nettverksmøte 23. januar 2018 i Oslo

Utbredelsen av Internet of Things og skyløsninger utfordrer helpdeskene våre med både nye og økende krav.

 

Introduksjon-til-ITIL-og-IT-Service-Management-200x200

Introduksjon til ITIL og IT Service Management

Halvdagskurs 19. oktober 2017 i Oslo

Hvordan kan du gjennomføre et etablerings- og forbedringsarbeid basert på ITIL? Få innføring i hva ITIL og IT Service Management omfatter.

Service Management 200x200

Trender og verktøystøtte innen Service Management - MED BILDER!

Halvdagsseminar 27. april 2017 i Oslo

Det er vanlig for IT-avdelingen å ha et Servicedesk-verktøy, men hvorfor er det slik at resten av virksomheten ofte har sin egen løsning (epost-mottak) eller ingen løsning i det hele tatt.

Service Desk-veileder 160x160

Naiv eller paranoid? Hvordan unngå en mislykket tjenesteutsetting?

Halvdagsseminar 23. mars 2017 i Oslo

Hvordan kan Service Management i kontrakter bidra til å unngå en mislykket tjenesteutsetting?
Seminaret setter fokus på tjenestestyring i standardavtalene for driftstjenester, «sikkerhetsnettet» som allerede er der, og hva du må inkludere i bilagene til avtalen.

 

Introduksjon-til-ITIL-og-IT-Service-Management-200x200

Introduksjon til ITIL og IT Service Management

Halvdagskurs 24. januar 2017 i Oslo

Hvordan kan du gjennomføre et etablerings- og forbedringsarbeid basert på ITIL? Få innføring i hva ITIL og IT Service Management omfatter.

Roboter - Intelligente og lærende maskiner

Roboter og intelligente, lærende maskiner

Halvdagsseminar 5. april 2016 i Oslo

Hva skjer og hvordan vil utviklingen påvirke IT-styring og service management?
Smarte maskiner endrer spillet! ER DU FORBEREDT?

Introduksjon-til-ITIL-og-IT-Service-Management-200x200

Introduksjon til ITIL og IT Service Management

Halvdagskurs 21. april 2016 i Oslo

Hvordan kan du gjennomføre et etablerings- og forbedringsarbeid basert på ITIL? Få innføring i hva ITIL og IT Service Management omfatter.

Sjekkliste

SLA for digitaliseringsalderen: Nettskyer, sikkerhetstjenester og multisourcing

Nettverksmøte 14. januar 2016 i Oslo

SLA-veilederen er utvidet: Velkommen til presentasjon av de nye kapitlene tilrettelagt for et digitalt Norge.

 

Maal-og-maalinger300x100

Mål, målinger og forbedringer i etablering og styring av IT-tjenester

Faggruppen Service Management inviterer 15. september til et halvdags seminar om hvordan vi kan bruke mål og målinger for å definere og iverksette tiltak for leveransen av IT-tjenestene.

RSS feed