Bookworld-logo

Rabatt på alle bøker fra Bookworld.no

Nedenfor finner du et utvalg av bøker du får rabatt på gjennom Dataforeningen. Men Bookworld.no gir deg rabatt på alle boktitlene (til ordinær pris). Ta en titt på hele sortimentet og kontakt oss dersom du finner andre bøker du vil kjøpe. Vi ordner resten :o)

Halveis til fremtiden

Halvveis til fremtiden

Bok om Megatrender som endrer Norge og resten av verden

Norges ledende kilde og referanse for alle som ønsker innsikt over fremtidens trender, inspirasjon til å ta grep, samt konkrete gode norske eksempler på at Innovasjon skaper suksess.

Jævla drittsystem

Jævla drittsystem!

Hvordan få tilbake roen i en arbeidshverdag hvor man må kjempe mot digitale verktøy?

«Boken burde leses av alle arbeidsgivere og ITutviklere. For her finnes også løsningen på problemene.» - Eva Johanson, Västerviks-Tidningen.

25. november 2013
iPad-The missing manual

iPad - The missing manual

Boken hvor du lærer alt om iPad

Super-fast processors, streamlined Internet access, and free productivity and entertainment apps make Apple’s new iPads the hottest tablets around. But to get the most from them, you need an owner’s manual up to the task. That’s where this bestselling guide comes in. You’ll quickly learn how to import, create, and play back media; shop wirelessly; sync content across devices; keep in touch over the Internet; and even take care of business.

Photoshop-oppskrifter

Bok: Krydre bildene dine med Photoshop-effekter!

Bli inspirert av oppskriftene og finn nye ingredienser og kombinasjoner av effekter som du liker. Lær deg også smarte tips som gjør jobben med bildebehandling enklere og mer effektivt. Og det viktigste: Våg å ekperimentere med bildene dine og ha det moro med Photoshop!

Boken om Windows 8

Les boken om Windows 8 og jobb smartere

Gled deg! Windows 8 er den største oppdateringen og nysatsingen på Windows siden Windows 95. Denne Windows-versjonen er laget for å kunne brukes på mange typer enheter, men vel så viktig så gir den deg muligheten for å jobbe og informeres på flere steder og måter enn før.

JavaScript lets you supercharge your HTML with animation, interactivity, and visual effects—but many web designers find the language hard to learn. This jargon-free guide covers JavaScript basics and shows you how to save time and effort with the jQuery library of prewritten JavaScript code. You’ll soon be building web pages that feel and act like desktop programs, without having to do much programming.

Adobe Photoshop CS6 - En innføring

Innføringsboken om Photoshop CS6

Denne boken er for alle med interesse for digitale bilder. Mange som begynner å jobbe med digitale bilder, vet ikke hvor de skal begynne. Målet er at du skal kunne få tilstrekkelig kunnskap i løpet av boken og gjennom eksemplene til å kunne frigjøre deg litt mer fra teknikken, og jobbe litt mer intuitivt, slik du gjør med penn og papir.

Bok_Cloud_Computing

Cloud Computing - Med Virtual Machine Manager 2012

Bok om Cloud Computing

Boken gir deg en introduksjon av cloud computing generelt og hjelper deg i gang med å implementere dette i egne datasentrer ved å bruke teknologi fra Microsoft.

22. november 2011
Hacking For Dummies

For Dummies bøker

De populære 'For Dummies' bøkene tar for seg et utall temaer fra Blogging, Hacking og Photoshop til Building Chicken Coops og The Calorie Counter. Dataforeningen har plukket ut et utvalg titler relevant for vår bransje hvor du som medlem får spesialpris.

14. mars 2011
RSS feed