Boken om Windows 8

Les boken om Windows 8 og jobb smartere

3. desember 2013

Gled deg! Windows 8 er den største oppdateringen og nysatsingen på Windows siden Windows 95. Denne Windows-versjonen er laget for å kunne brukes på mange typer enheter, men vel så viktig så gir den deg muligheten for å jobbe og informeres på flere steder og måter enn før.

Boken om Windows 8

Vi har bygd opp denne boka slik at du finner de nyhetene vi mener er viktigst å vite om og ta i bruk først. Deretter går vi gjennom hvordan du skal sikre deg med funksjoner tilpasset hvordan sikkerhetsbildet er i dag, og oppdateres med hvordan det utvikles. Så ser vi nærmere på alle mulighetene du har for å tilpasse din Windows til deg og dine behov.

Du får også flere tips om hvordan nettskyen blir en viktigere arena enn før. Windows 8 er integrert med flere slike tjenester, og vi viser deg hvordan og hvilken av dem du bør velge. Vi ser på hvordan du enkelt kan dele dokumenter, foto og annet innhold mellom flere enheter i ditt eget hjem.

Deretter ser vi nærmere på hvordan du skal bruke nyvinninger i Windows til å nyte lyd, foto og video på nye måter. Visning, deling og tilpassinger er en del av mulighetene i Windows 8, og programmene som gjør dette mulig er inkludert eller gratis nedlastbare.

De nye søkefunksjonene og hvordan du finner fram i nye Windows er viet en stor andel hele veien gjennom boka. Det å finne igjen det du trenger digitalt blir viktigere når stadig mer blir tilgjengelig digitalt. Vi viser hvordan, og hvordan du skal gjøre det enklere. Så avslutter vi med eksperttips og teknikker som gjør deg til Windows-mester.

Ordinær pris kr 298,-
Som medlem i DND får 25 % rabatt; kr 224,-

Forsendelsen belastes Postens satser. Vi kan dessverre ikke ekspedere ordre som skal sendes ut av landet.