Ung IT

Digital markedsføring - Bli en vinner i digitale kanaler!

Nettverksmøte 24. mai 2012 i Oslo

Rosabloggere, Facebook og nye trender.

Program:

16:30 Registrering
17:00 Velkommen v/styreleder for Ung IT
17:05 Intro v/sponsore

Hva kan bedrifter lære av rosabloggere?
Thomas Moen, Rådgiver - DIST Creative

Thomas er en av programlederne i ukentlige videopodcasten Sofaprat som handler om sosiale medier. Han er også arrangør av konferansene Social Winter og Social Summer. Thomas er også en populær foredragsholder og har de seneste årene holdt over 200 foredrag i norden. Våren 2012 gir han også ut en fagbok om blogging i samarbeid med Capellen Damm.

Du kan ikke betale regninger med Facebookvenner
Ståle Lindblad, Daglig leder - Areca AS

Man kan ikke betale regninger med Facebook-venner. Utfordringen for bedrifter er derfor ikke bare å være synlige i sosiale medier, men også å utvikle Facebook-vennene til kjøpende kunder.
Ståle har over 20 års erfaring fra salg, forretningsutvikling, prosesstyring og IT. Han har jobbet med både store internasjonale selskaper, små lokale virksomheter og offentlig sektor.
18:05 Pause med mingling

Norges slappeste sommerjobb?
Ellen Amalie Vold, Rådgiver - PR-operatørene

Ellen var med i teamet bak Norges Slappeste Sommerjobb som ble en stor suksess og skal fortelle om prosjektet og hvordan de brukte digitale medier som virkemiddel.

Case: Strømmen Storsenter
Fredrik Østbye

Nye trender innen digital markedsføring
Rafiq Sharania, Gründer - blogg.no

Rafiq har jobbet i 17 år innenfor digital kommunikasjon alt fra teknisk via kreativt til salgsarbeid. Han har startet flere selskaper og vært tidlig ute på teknologifronten. Han er en ekte gründer og har ikke jobbet for noen andre enn seg selv etter endt artium. Rafiq skal prate om nye trender innenfor  digital markedsføring.
20:00 Avslutning

Praktisk informasjon:

Tid: Torsdag 24. mai kl 16:30 - 19:25
Sted: Lawo, Universitetsgata 26 i Oslo
Møtet er gratis

Lawo i Oslo på Google Maps:

Påmelding: