E-læringskurs i prosjektledelse

15. april 2010

Etter at vi lanserte smidig-tilleggene til PS 2000, har vi hatt økende etterspørsel etter et kursopplegg for smidig prosjektledelse. Nå har vi gleden av å lansere to nye kurs i prosjektledelse, henholdsvis Grunnleggende Prosjektledelse og Smidig Prosjektstyring.

Metier_kurs_Edgar_2010
Henning Bækken i Metier Academy og Edgar Valdmanis, Dataforeningen

Kursene leveres som E-læringskurs av vår samarbeidspartner Metier Academy, og Dataforeningens medlemmer får kr 1.000,- i medlemsrabatt pr.kurs.

”Dette er et godt tilskudd til våre medlemstilbud” sier markedsdirektør Edgar Valdmanis i Dataforeningen. ”Det at kursene kjøres som E-læring gjør at man kan lage sin egen progresjon, og er uavhengig av tid og sted. Dermed er begge kurs også tigjengelig for alle medlemmer uansett hvilken distriktsforening de tilhører”.

”Som den største aktøren innen kurs i prosjektledelse i Skandinavia, er våre kurs kvalitets- og innholdsmessig testet av svært mange virksomheter og deltakere. Våre E-læringskurs kan gi studiepoeng og er de eneste i verden som kan inngå i en master på høyeste internasjonale nivå” sier Salgssjef Henning Bækken i Metier Academy.

"Vi jobber nå med å mappe kursene opp mot Dataforeningens EUCIP-sertifisering. Det ser vi som en fordel for alle parter”.

Klikk her for å gå til E-læringskurs

Metier Smidig Prosjektstyring Metier Grunnleggende prosjektledelse