EdTech. Midt-Norge

Faggruppens formål er:

EdTech Midt-Norge er midtnorsk nettverket for læringsteknologi. EdTech Midt-Norge ønsker å bidra med å løfte frem eksisterende og fremtidig læringsteknologi for alle EdTech-interesserte!

Vi i EdTech Midt-Norge ønsker å hjelpe deg som går med en drøm om å utvikle læringsteknologi med å ta det første steget inn i gründertilværelsen. Vi ønsker å være det nettverket du som gründer oppsøker for å finne dine fremtidige medgründere og/eller samarbeidspartnere.  Vi ønsker å hjelpe deg som lærer med å få tak i den læringsteknologien du ønsker å bruke i ditt arbeid med å formidle kunnskap. Vi ønsker å være et nettverk som kobler lærernes behov for læringsteknologi sammen med gründere og utviklere som kan tilby akkurat den læringsteknologien som dekker disse behovene. Vi ønsker også å være en sosial, inkluderende og hyggelig arena, hvor du kan bli bedre kjent med andre EdTech-interesserte. Sist men ikke minst ønsker vi å gi deg det faglige innholdet du som er interessert i læringsteknologi ønsker å
lære mer om!

Hva gjør vi?

EdTech Midt-Norge arrangerer faglige og sosiale samlinger flere ganger i året. Våre samlinger er gratis, og er et lavterskeltilbud for alle som er interessert i læringsteknologi.

Ønsker du å være medlem av EdTech Midt-Norge, eller er du nysgjerrig på våre kommende meetups? Da anbefaler vi deg å ta en titt på vår meetupside:

meetup 200x200.png

Vi håper at vi treffer akkurat DEG på vår neste EdTech Meetup, og gleder oss veldig til å bli bedre kjent med deg!

Bakgrunn

EdTech Midt-Norge ble startet i begynnelsen av år 2016 av flere ildsjeler og gründere som har en felles lidenskap for læringsteknologi, og de mange mulighetene læringsteknologi byr på. Vi har alle et brennende ønske om å kunne bidra til at personer som formidler kunnskap skal ha de rette læringsverktøyene i sin verktøykasse, som kan bidra til å maksimere læringsutbyttet på en effektiv og fremtidsrettet måte!