iCalendar

Getting things done - hvordan oppnå mer kontroll og mindre stress?

Nettverksmøte 2. november i Oslo

Vi inviterer til et nettverksmøte kl. 08.30-10.00 der tema er å inspirere og legge til rette slik at du og dine medarbeidere trives og får ting gjort.

Jeg melder meg på Getting things done

Buy

Getting Things Done-metodikken gir en praktisk og konkret tilnærming til å oppnå kontroll og perspektiv i livet ditt ved å fjerne tidstyver og redusere stress. Metodikken er universell og benyttes over hele verden, uavhengig av verktøy, bedriftskultur eller personlighet. Resultatet er mer fornøyde ansatte, mindre stress, og en betydelig økning i den enkeltes personlige produktivitet.

Om foredragsholderen
Morten P. Rørvik 160x160.pngMorten P Røvik er en erfaren kurs- og foredragsholder og rådgiver. Han er lidenskapelig opptatt av personlig produktivitet og Getting Things Done® (GTD). Han er den eneste sertifiserte GTD Master Trainer, og den eneste sertifiserte GTD Workflow Coach i Norden. Han har brukt Getting Things Done siden 2006 og har undervist siden 2009. Morten er selverklært teknologinerd og har blogget om teknologi siden 2006.

Tilbakemelding og erfaringer:

«Jeg syntes det var nyttig og lærerikt - ikke minst enkelt å ta med seg videre og faktisk ta noen grep med en gang. Ønsker man å ta metodikken et steg videre så kan man velge om man ønsker å lese seg opp selv, eller om man ønsker å ta det videre via kursing. Jeg går helt enkelt god for opplegget» - Rønnaug Nyrnes, Nasjonalparken Næringshage.

Kurs GTD

Vi har kurs i Getting Things Done (GTD) hele året i Oslo og Trondheim. Les mer