Helse og IT i Stavanger - Ny faggruppe

Call for ildsjel

16. desember 2016

Vi søker ildsjeler til vår nye faggruppe Helse og IT i Stavanger!
Nå har du muligheten til å være med å sette agendaen,møte andre ildsjeler som er interessert i det samme som deg samt bidra i mange spennende prosesser og arrangementer fremover i en helt ny faggruppe.

Med økende interesse for temaet helse og IT er det store behov for å skape arenaer der utfordringsbildet til hele helsesektoren i Norge i dag kan diskuteres ut i fra IT-faglige og helse-faglige perspektiver.

DND Vest og Stavanger ser behovet for, og ønsker å opprette en ny faggruppe innen Helse og IT. Med denne faggruppen ønsker vi å samle forskjellige personer med bred faglig kompetanse som sammen kan sette søkelyset på et av samfunnets viktigste "yrker". Ny teknologi som AI og sensorteknologi gir helsesektoren nye og spennende muligheter.

Bli med å lage spennende aktiviteter, diskutere fremtiden med ny teknologi og skaff deg et enda større nettverk blant mennesker som brenner for det samme som deg!

Fortell også gjerne litt om din kompetanse innen helse og IT.