Nina Bauer er ildsjel

Dataforeningen er møteplassen for alle som jobber med prosesser, utvikling og teknologi og som har en strategisk interesse av å utveklse tanker omkring dette!

Nina Bauer sitter i styret i Dataforeningen Rogaland og er leder for faggruppen IT Jenter. Hun brenner for flere jenter inn i Dataforeningen og utfordrer flere unge, engasjerte talenter innen IT til å engasjere seg. Faggruppen IT Jenter har som mål å være en felles møteplass for jenter som er interessert i IT og teknologi og å være en bidragsyter for å øke kvinneandelen i IT bransjen, som er under 20 prosent.

Kontaktnettverket i Dataforeningen er stort og hun oppfordrer alle IT profesjonelle i Norge til å melde seg inn i Dataforeningen! Faggruppene i DND er varierte, der en får muligheten til å jobbe sammen med IT folk som har et bredt spekter av kompetanse og erfaring. Dataforeningen tilbyr også et unikt fagmiljø der en kan utnytte fordelene med å være medlem, gjennom kurs, seminarer og sertifiseringsprogrammer, til en rimelig penge!