Photoshop-oppskrifter

Bok: Krydre bildene dine med Photoshop-effekter!

3. desember 2013

Bli inspirert av oppskriftene og finn nye ingredienser og kombinasjoner av effekter som du liker. Lær deg også smarte tips som gjør jobben med bildebehandling enklere og mer effektivt. Og det viktigste: Våg å ekperimentere med bildene dine og ha det moro med Photoshop!

Photoshop-oppskrifter

Boken inneholder enkle och tydlige Photoshop-oppskrifter på hvordan du for eksempel lager vakre svart/hvite bilder, tryller frem den rette sommerfølelsen i feriebildene og skaper flotte fargeeksplosjoner i bildene dine. Photoshop gir deg enorme muligheter till bildbehandling. Her har du uendelig med muligheter til å skape vakre og spennende bilder.

Sanna Lund er fotoblogger og lærer på Moderskeppet.se. Moderskeppet er Sveriges største nettsted om bildebehandling med Adobe Photoshop og tilbyr mengder med tekst- och videoguider samt en blogg der det skjer noe nytt hver dag.

Ordinær pris kr 275,-
Som medlem i DND får du 25 % rabatt; kr 206,-

Forsendelsen belastes Postens satser. Vi kan dessverre ikke ekspedere ordre som skal sendes ut av landet.