Praktisk informasjon

Arrangement 8.-10. februar 2011 i Oslo

Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsgate 30, Oslo

Tid og sted

Software 2011 arrangeres 8.-10. februar 2011 på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsgate 30, Oslo. Registrering og kaffe alle dager fra kl. 08:30. Seminar/kurs starter kl. 09:00.

Offentlig kommunikasjon og parkering

Trikk: Sporvogn 17 eller 18 mot Rikshospitalet, alternativt rute 11 mot Majorstuen. Gå av på Holbergs plass.

Parkering: Holbergs parkeringshus (Carpark), Pilestredet 33 som ligger rett nedenfor Holbergs plass. I tillegg Slottsparken P-hus i Holbergsgt. 30 og St. Olavs P-hus i St. Olavsgt. 5. Det er i tillegg noen få plasser utenfor Pilestredet 35. Radisson Blu Scandinavia Hotell har også garasje i kjelleren.

Deltakeravgift

Medlem i Dataforeningen:  Seminar kr. 3.900,-. Halvdagsseminar* kr. 2.350,-. Éndagskurs kr 4.600,-. Todagerskurs kr 7.900,-
Ikke medlem: Seminar kr. 5.400,-. Halvdagsseminar* kr. 3.100,-. Éndagskurs kr 6.100,-. Todagerskurs kr 9.400,-
Studentpris**: Kr. 1.000,- pr dag

Rabatter

Dersom du deltar to dager får du en rabatt på kr. 400,- for dag to. Deltar du alle tre dagene får du hele kr. 900,- i rabatt.
Meld deg på før 1. februar 2011 og få kr. 500,- i rabatt!
NB! Priser på påmeldingssidene er justert for rabatt

Avbestilling

Påmeldingen er bindende. Ved avmelding/forfall innen 25. januar 2011 refunderes avgiften, fratrukket et gebyr på kr. 500,-. Ved avmelding etter 25. januar 2011 refunderes ikke avgiften. Deltakere som er forhindret fra å møte, kan erstattes med en annen deltaker. Ved uteblivelse refunderes ikke avgiften. Kun skriftlig avbestilling gjelder.

Medlemskap

Medlemskap koster bare kr. 1.500 kroner. Det gir deg rabatt på alle våre kurs og seminarer, Computerworld fritt tilsendt, tilgang til Norges største IT-faglige nettverk og rabatt på bøker m.m. Hvis du melder deg inn i Dataforeningen samtidig med påmelding til Software, får du delta til medlemspris.

Hotelrom

Vi har reservert noen rom på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo – vær rask med å bestille.

Pris pr. natt kr. 1.395,- for enkeltrom og kr. 1.695,- for dobbeltrom inkl. frokost. Avtalt pris gjelder til 15. januar. Rom må garanteres med kredittkort ved bestilling og kan kanselleres inntil 15 dager før ankomst.

Klikk her for å gå til bestillingssiden på Radisson Blue Scandinavia Hotel

Software 2011 på Radisson Blu Scandinavia Hotel

Påmelding

Bekreftelsesbrev og faktura sendes etter mottatt påmelding. Vi tar forbehold om endring av foredragsholdere og eventuell avlysning av kurs/seminar ved for få påmeldinger.

*) Delta på begge halvdagsseminarene for prisen for en dag; se ”seminarer”
**) Kopi av studiebevis må sendes til software@dataforeningen.no. Rabatt for tidligpris og deltakelse over flere dager gjelder ikke.