iCalendar

Software testing- Continuous Integration & Continuous Delivery

Nettverksmøte 20. november 2018 i Tromsø

Software testing_Continuous Integration & Continuous DeliveryHvordan kan automatisering av utviklingsprosessen med kontinuerlig integrasjon og leveranse gi høyere produktivitet og forbedret kvalitet i programvare?

Hva er beste praksis for CI og CD, hvilken type verktøyer er nødvendige, og hva er vanlige fallgruver på veien til
automatisert utrulling?

Trygve Hardersen fra Invenia holder foredrag basert på virksomhetens erfaringer med kontinuerlig utviklingsmetodikk over flere år. Han snakker om håndheving av standarder i kode og automatisk kvalitetssikring, enhetstesting og kodedekning, integrasjonstesting på flere plattformer, automatiske leveranser, og ikke minst hva som har gått galt.
Trygve HardersenHardersen er daglig leder i Invenia AS. Han er utdannet ved Handelshøyskolen i København og har lang erfaring som utviklingssjef fra flere oppstartsvirksomheter. Siden våren 2017 har Hardersen ledet Invenia med fokus på sikring av data i kritiske systemer.

Etter foredraget vil det bli servert indisk mat fra Elefant for påmeldte medlemmer i Dataforeningen

Selve foredraget er åpent for alle

Praktisk informasjon:

OBS!
Begrenset plass til servering - Maks antall deltakere 25 personer.

Sted: Nasjonalt senter for e-helseforsking, Sykehusvn 23, 9019 Tromsø
Forskningsparken i Breivika («Lakrisbygget» - 3. etg)
Tid: Tirsdag den 20. november kl 19.00

Påmeldingsfrist: Fredag 16. november kl 13.00