iCalendar

Velkommen til julefrokostseminar
Prosessoptimalisering i praksis

Frokostmøte 13. desember 2018 i Oslo eller 14. desember i Stavanger

Ledende virksomheter bruker digitale spor etterlatt av sine prosesser for å identifisere forbedringer og oppnå smarte, effektive og transparente prosesser. Hva legger du til grunn for prosessforbedring i din organisasjon?

Prosessoptimalisering i praksisCelonis er et verktøy for Prosess Mining som bruker data fra organisasjonens eksisterende IT-systemer for å vise hvordan prosesser faktisk gjennomføres. Du vil enkelt oppdage flaskehalser og ineffektiviteter i dine prosesser og kunne analysere rotårsaker til identifiserte utfordringer.

Hvor stort er forbedringspotensialet i din virksomhet? Andre virksomheter har ved hjelp av Process Mining identifisert betydelige forbedringer som har redusert ledetid på prosesser med 35-40%.

Vil du lære mer om Process Mining og få ideer om hvordan prosessene i din virksomhet kan optimaliseres? Celonis, SAP, DND og Capgemini ønsker velkommen til et frokostseminar, hvor du vil høre mer om fordelene som din virksomhet kan oppnå ved hjelp av Prosess Mining.

Frokostseminaret retter seg mot deg som jobber med tema som digitalisering, forretningstransformasjon, prosessforbedring og effektivisering.

Frokostseminaret vil bli holdt i både Oslo og Stavanger. Klikk deg inn på påmeldingen nedenfor og velg din lokasjon.

Praktiske opplysninger:

Gratis for alle