Digitalseringsdugnad del II Skap studio med oss på Digitaliserings­konferansen

Vi crowdsourcer den kollektive kunnskapen i DND for å utvikle vårt studio på Digitaliseringskonferansen. Vil du bidra i studio, stand eller bak kulissene?

Digitaliseringskonferansen er den viktigste møteplassen for alle som er opptatt av digitalisering av offentlig sektor. Når Difi for første gang henter inn ekstern partner som medarrangør, er det ekstra hyggelig at det er DND.

Vi har ansvar for å kjøre «Studio» – hvor vi intervjuer talerne, deriblant mange av lederne i offentlig sektor. Her trenger vi medlemmene – dere – både til å stå på stand, lage de gode spørsmålene, og sitte sammen med oss i Studio.

20. og 21. mai hadde vi kickoff. Takk til alle nye og kjente ansikter som dukket opp, fysisk og virtuelt! Vi diskuterte hvem vi vil intervjue i Studio, og fikk mange gode spørsmål som vi skal stille.

Vi crowdsourcer utviklingen av Studio-sendingen.
Ikke alle kunne delta, så nå inviterer vi alle medlemmer til å delta virtuelt. Vi ønsker den kollektive kunnskapen i Dataforeningen for å få flere gode spørsmål, flere til å stå på stand, og flere til å sitte i Studio.

Et klikk – og du er med å forme norsk datapolitikk!

Still dine spørsmål her

• Skriv inn dine spørsmål til intervjuene/diskusjonene
  • Signer gjerne med navn, da vi vil gi kred til dere som har bidratt
  • Noter hvis du vil stå på stand
  • Noter hvis du vil hjelpe oss intervjue i Studio
  • NB: frist er 9. juni!
Takk til Agnes Beathe Steen Fosse, Hanne Pernille Gulbrandsen, Tai Tien Huynh, Elisabeth Krogh, Line Lengfelder, Dobrila Radulovic, Nina Rokseth, Hans Torger Seel, Simen Sommerfeldt, Paulina Turlewicz – som deltok på kickoff.