Prisvinnerne: Årets ildsjel, faggruppe og arrangement er …

Blant alle avstemningene Landsmøtet i Dataforeningen gjorde denne helgen, var den mest engasjerende hvem som vant de tre tradisjonelle prisene.

Gjennom mange år har Landsmøtet i Dataforeningen stemt frem ildsjeler, faggrupper og arrangementer. Også så på årets landsmøte i Oslo 26-27 april.

Årets faggruppe

Årets faggruppe er Software testing Østlandet. Det var to nominerte, hvor den andre var Infosikkerhet Østlandet.

Årets arrangement

Årests arrangement ble dødt løp mellom to: Testkonferansen Odin og Sikkerhet og sårbarhet. Den tredje nominerte var Cybersikkerhet på styrerommet.

(Prisene er for fjorårets arrangementer og lenkene går til årets arrangementer og/eller Call for presentations.)

Årets ildsjel

Roger Schäffer, leder for styret i DND Sørøst og en særdeles aktiv ildsjel både på arenaene til Dataforeningen og andre steder, ble årets ildsjel.

De andre nominerte var Tanja Milicevic, Bergen og Save Asmervik, Trondheim.

Mer stolthet

En undersøkelse gjort blant medlemmene i forkant av landsmøtet spurte blant annet om hvor stolte medlemmene er av foreningen sin. I fjor var dette på relativt labre 40 prosent. Det var derfor en stolt generalsekretær som kunne slå årets resultat i prosjektoren:

63%!

Christian Torp konstaterer at stolthet og omdømme er på skarp opptur for Den norske dataforening.

Ditt kompetansenettverk

Den norske dataforening er landets største uavhengige kompetansenettverk for fagfolkene som bygger fremtidens digitale Norge. Se vår fyldige arrangementsoversikt. Våre verdier er åpenhet, fremsyn, samarbeid og kompetanse. Om du kan identifisere deg med det og ennå ikke er medlem kan du bli det her.

Klikk for mer info om medlemskap