Workshop 28. oktober 2nd Data Mesh Meetup Norway – Hva er et dataprodukt?

Velkommen til andre Data Mesh Meetup Norway! Siden Norge er tilbake til normalen, synes vi det er veldig hyggelig å invitere til tre parallelle fysiske workshop rundt design av et dataprodukt.

arrangeres av Nina Rokseth og resten av fagfolkene fra faggruppen DAMA (Data Management Association - Norway Chapter)

Medlempris: 150,- eks mva Ordinær pris: 250,- eksl mva for ikke-medlemmer Meld på

Hva utgjør et dataprodukt?

Hvilke kriterier og egenskaper har dette produktet?

I en hands-on workshop utforsker vi disse spørsmål og designe et data produkt sammen på whiteboard. Vi arrangerer 3 workshops samtidig, i Oslo, Stavanger og Digitalt. Lokasjonene jobber individuelt med utforming av dataproduktet og resultatene blir sammenlignet på slutten av workshoppen.

Praktisk informasjon:
For å jobbe kreativt og effektivt er deltakertallet begrenset til 20 personer per lokasjon.

Det blir enkel servering.

Sted:
Oslo: Bouvet kursavdeling, Sørkedalsveien 8, 0369 Oslo

Stavanger: Futurum, Laberget 26, 4028 Stavanger

Digitalt

Merk: Navn på deltakere blir delt med arrangementsstedet da de må ha kontroll på hvem som er i bygningen.

Avbestilling:
Påmeldingen er bindende. Deltakere som er forhindret fra å møte, kan erstattes med en annen deltaker. Kun skriftlig avbestilling gjelder. Send epost til silje@dnd.no