Digitalt nettverksmøte 15. september Accelerate Digital Transformation with Smarter Data Architectures v/Robert Eve og Rick van der Lans

Make Data Smart holdes 5. mai 2021. Frem mot konferansen vil Dataforeningen presentere smakebiter fra innleggene som skal holdes. Vi er stolte av å få de anerkjente ekspertene innen dataarkitektur til å fortelle oss den nye utviklingen innen området. Gå ikke glipp av denne muligheten til å få beste praksis og tips om moderne arkitektur.

arrangeres av Kjetil Kalager og resten av fagfolkene fra faggruppen BI & Analytics

Medlempris: 0,00 Ordinær pris: 300,00

Data today informs the ever changing landscape of how we live and work, how commerce occurs, how citizens and governments engage, and so much more. The resulting new products, services, and customer experiences have forever changed everyone’s competitive playing field. And the pace of change is accelerating.

With data at the heart of every digital transformation, how can you compete if your data architecture is not capable?

By modernizing your data architecture, you can optimize new and legacy technologies intelligently and meet ever growing data requirements faster.

In this presentation you will learn about:

• The top 10 best practices for designing a smarter data architecture.
  • Recent data architecture technology, design principles and best practice advancements.
  • How organizations use smarter data architecture to meet their ever changing digital transformation initiatives.

Rick van der Lans holder webinar over tre halve dager 12., 13. og 15. oktober om «Practical Guidelines for Designing Modern Data Architecture». Les mer

Sponsor:

Foredragsholdere: