Nettverksmøte 29. september i Trondheim Agile coaching klinikk – med Adventures with Agile (AWA)

Agile Coaching har de siste årene gått fra å være en nesten ukjent rolle til å bli en av de mest etterspurte rollene, men fortsatt er det mange spørsmål om hva en Agile Coach gjør, hvorfor man skal ha en Agile Coach, og hva man kan gjøre for å bli bedre.

arrangeres av Linn Siri Overaae og resten av fagfolkene fra faggruppen Trondheim Agile

Medlempris: Gratis for alle Meld på

Denne meetupen er for deg som er Agile Coach og har et ønske om å bli bedre, for deg som benytter Agile Coacher og lurer på hva du kan forvente, og for deg som vurderer om smidig er retningen for deg. Denne meetupen er altså for deg!

Ta med:

• spørsmålene dine
  • ønsker til forbedringer
  • utfordringer dere sliter med
  • ideer som dere ikke har fått prøvd ut

Vi ser på det sammen, bruker erfaringene våre, de smidige verdiene og det smidige tankesettet til å finne gode svar som du kan bruke i ditt arbeid.

Det vi ønsker at du skal få ut av denne meetupen

• Forståelse for hva som faktisk ligger i det smidige tankesettet og hvordan du kan lære å leve det
  • Forståelse for hvordan coaching er mer effektivt og effektfult for å løse vår tids utfordringer
  • Svar på de spørsmål du måtte ha relatert til Agile Coaching

Det offisielle programmet vil være ferdig kl 16.00, men vi åpner for å fortsette dialogen også etter dette for de som har tid til dette.

Om John Inge Hervik og Adventures with Agile
Meetupen ledes av Enterprise Agile Coach og kursholder John Inge Hervik fra Adventures with Agile. John Inge kommer fra en teknisk bakgrunn og har lang erfaring fra å jobbe innen mange roller i smidig utvikling. De senere årene har han dykket ned i coaching faget. I tillegg til å være akkreditert kursholder på en rekke kurs, er han sertifisert PCC (nivå 2) hos International Coaching Federation (ICF) og har en Post Graduate i Coaching fra Universitetet i Chester. John Inge har erfaring som Enterprise Agile coach og Team Coach fra store selskaper i Norge og Norden.

Adventures with Agile er et internasjonalt anerkjent selskap for Agile coaching og holder mange kurs over hele verden, og er nå etablert i Norge under navnet AWA Norge.

Foredragsholdere: