Nettverksmøte 17. august Arendalsuka 2021: Hvordan kan digitaliseringsprosjekter bidra til bærekraftig utvikling?

Samarbeid mellom faggruppen 3PS i Den norske dataforening, PMI Norway Chapter, Prosjekt Norge og Norsk Forening for Prosjektledelse på Arendalsuka 2021.

arrangeres av Kristian A. Mayer og resten av fagfolkene fra faggruppen 3Ps (Prosjekt-, Program- og Porteføljestyring)

Ved Statssekretær Lars A. Lunde (H). Han ble utnevnt til statssekretær i 50 % stilling for statsråd Iselin Nybø i Nærings.- og fiskeridepartementet (NFD) 30. oktober 2020. Han ble samtidig utnevnt som statssekretær i 50 % stilling for statsråd Tina Bru i Olje- og energidepartementet. Lunde kommer fra stillingen som underdirektør i Norad, der han har ledet Seksjon for klima, skog og grønn økonomi siden 2018.

Foredragsholdere: