Digitalt nettverksmøte 26. november Azure Synapse Analytics: hva, hvorfor og hvordan

arrangeres av David Aas Correia og resten av fagfolkene fra faggruppen BI & Analytics

Medlempris: 0,00 Ordinær pris: 0,00 Meld på

«Azure Synapse er en grenseløs analysetjeneste som kombinerer datalagring i foretaksklassen med stordataanalyse.

Det gir deg friheten til å kjøre dataspørringer på dine vilkår ved å bruke enten serverløse eller klargjorte ressurser i ønsket skala.

Azure Synapse bringer disse to verdenene sammen med en enhetlig funksjon for å innta, forberede, administrere og betjene data for øyeblikkelig behov for forretningsanalyse og maskinlæring.» Les mer

Hva betyr egentlig dette?

David Aas Correia, styremedlem i faggruppen BI & Analytics, vil i dette webinaret prøve å svare på dette spørsmålet gjennom hans tolkning av hva det kan gjøre, hvorfor det har oppstått og hvordan det kan brukes.