Digitalt nettverksmøte 10. mars CI/CD for Azure dataplattform med Terraform og Azure DevOps

From 0 to hero. CI/CD: erfaringer og god praksis

arrangeres av David Aas Correia og resten av fagfolkene fra faggruppen BI & Analytics

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: Kr. 375,- for ikke-medlemmer Meld på

Foredragsholder: Halvar Trøyel Nerbø, manager KPMG Lighthouse

Lurer du på hva Continuous Integration/Continuous Delivery (CI/CD) er? Hvordan man kan flytte løsninger fra utvikling til test og fra test til produksjon? Vi skal i denne presentasjonen se hvordan man kan gjøre dette i Azure ved bruk av Terraform og Azure DevOps.

Vi skal sette opp et enkelt utviklings-, test- og produksjonsmiljø for Azure dataplattform ved å bruke variabler og pipelines i Azure DevOps.

Foredraget passer for deg som er interessert i infrastruktur-som-kode prinsipper, Terraform, Azure DevOps og CI/CD generelt.

Dette er et digitalt arrangement. Møtelenke blir delt i forkant.

Ønsker du å være partner, ta kontakt med oss på bi-analytics@dnd.no.