6. februar i Oslo Customer Engagement – kickoff

Hvordan engasjere kunden?

arrangeres av Kari Astrid Opdal og resten av fagfolkene fra faggruppen Customer Engagement

Medlempris: Inkludert i ditt medlemskap Ordinær pris: Første møte er åpent for alle Meld på

VI KICKSTARTER FAGGRUPPEN FOR KUNDEENGASJEMENT MED ET NETTVERKSMØTE OM DE STORE LINJENE

CRM, CX, kundeorientering, kundelojalitet, customer success, kunde opplevelser, kundelønnsomhet, kundeservice… Begrepene er mange, den ene buzz’en tar over for den andre, men i det store og det hele så har vi i de siste 20-30 årene jobbet med å kundeorientere selskapene – å sikre bedre lønnsomhet for bedriftene.

• Men har vi lykkes?
  • Hvordan har utviklingen egentlig vært?
  • Hva skal til for å lykkes?

På det første nettverksmøtet starter vi med å trekke linjene i utviklingen fra CRM til kunde engasjement – fra 90 tallet frem til i dag.

Så går vi med i dybden på der vi er i dag og får en presentasjon fra Gjensidige og hva de gjør og har gjort for å engasjere kundene i en bransje som har lav interesse.

Presentasjon 1 – Tore

Presentasjon 2 – Kim

Program:

Velkommen — Kari Astrid Opdal
Trekker linjene fra 90 tallet til idag — Tore Berntsen
Hva Gjensidige gjør og har gjort for å engasjere kundene i en bransje som har lav interesse — Kim Wikan Barth

Arrangeres av faggrupen Customer Engagement