Customer Engagement – kickoff
Hvordan engasjere kunden?

arrangeres av Kari Astrid Opdal og resten av fagfolkene fra faggruppen Customer Engagement
VI KICKSTARTER FAGGRUPPEN FOR KUNDEENGASJEMENT MED ET NETTVERKSMØTE OM DE STORE LINJENE
CRM, CX, kundeorientering, kundelojalitet, customer success, kunde opplevelser, kundelønnsomhet, kundeservice… Begrepene er mange, den ene buzz’en tar over for den andre, men i det store og det hele så har vi i de siste 20-30 årene jobbet med å kundeorientere selskapene – å sikre bedre lønnsomhet for bedriftene.
- Men har vi lykkes?
- Hvordan har utviklingen egentlig vært?
- Hva skal til for å lykkes?
På det første nettverksmøtet starter vi med å trekke linjene i utviklingen fra CRM til kunde engasjement – fra 90 tallet frem til i dag.
Så går vi med i dybden på der vi er i dag og får en presentasjon fra Gjensidige og hva de gjør og har gjort for å engasjere kundene i en bransje som har lav interesse.
Program:
Velkommen — Kari Astrid Opdal | |
Trekker linjene fra 90 tallet til idag — Tore Berntsen | |
Hva Gjensidige gjør og har gjort for å engasjere kundene i en bransje som har lav interesse — Kim Wikan Barth |
Foredragsholdere:
Arrangeres av faggrupen Customer Engagement