Nettverksmøte 7. mai Datavirus var ikke det farligste allikevel

Nettverkssamling for IT-ledere (medlemmer i DND SnIT). Online-møte torsdag 7. mai

arrangeres av Asgeir Myhre og resten av fagfolkene fra faggruppen SnIT

Medlempris: Samlingen er inkludert i årsmedlemskap for SnIT Ordinær pris: Årsmedlemskap i nettverket koster kr 15.000 + mva.
Les mer om innhold og betingelser her
Meld på

Merk: Du må melde deg på via knappen på denne siden, eller sende en epost til asgeir@dnd.no for å motta invitasjon til Teams-møtet.

Våre innledere:

Tema:
Vi var sannsynligvis bedre forberedt på å møte data-virus enn korona-virus.

Hvordan har norske IT-ledere taklet de siste ukenes utfordringer i frontlinjen – og hvordan vil det gå når «alt er over»?

6 korte innledninger (5-10 min) vil dekke tema som vist nedenfor. Gode muligheter for diskusjon og Q&A.

• Hva skjer når strømmen går i Chennai og Bangalore? Hvor sårbare er norske IT-brukere når store katastrofer rammer India? (og andre steder)
  • Bør vi ofre noe av personvernet i kampen mot viruset? (Ref lanseringen av Smittestopp)
  • Hvor mange IT-medarbeidere forblir på hjemmekontoret også etter at «normalsituasjonen» er gjenopprettet? Vil pandemien føre til varige endringer i arbeidslivet for IT-bransjen?

Deltakelse er inkludert i årsmedlemskap for DND SnIT.

Ønsker du å bli med i nettverket som samler 25-30 CIO/CDO/IT-direktører og digitaliseringsansvarlige? Kontakt asgeir@dnd.no for mer informasjon.

Møtet arrangeres av SnIT – Dataforeningens nettverk for IT-ledere og digitaliseringsansvarlige