Digitalt nettverksmøte 26. mai Den moderne prosjektlederen

Er prosjektlederrollen klar for modernisering eller er rollen til og med overflødig?

arrangeres av Sissel Kjevik, Oslo kommune og Kristian Bugge Halvorsen, Ciber og resten av fagfolkene fra faggruppen 3Ps (Prosjekt-, Program- og Porteføljestyring)

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: 150,- inkl mva for ikke-medlemmer Meld på

Gartners undersøkelser viser at tradisjonelle prosjektledere har lavere og lavere sannsynlighet til å klare og levere prosjektene til forventet tid, kost og kvalitet. Hva er kravene i dag?

En produktområdeleder, en endringsleder og en strateg forteller om sine behov til en prosjektleder.