Frokostmøte 3. desember i Oslo Digitalisering i Vy – kundereiser fra dør til dør

Vy er i endring, og jobber for å tilby kundene reiser fra dør til dør med tog og buss som kjerne. Vy jobber blant annet med nye tjenester som fri flyt delebiler, taxi og selvkjørende on-demand busser, og jobber for at kundene skal kunne planlegge og kjøpe hele reisen i Vys kanaler.

arrangeres av Leslaw Lopacki og resten av fagfolkene fra faggruppen Løsnings- og integrasjonsarkitektur

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: 300,- eks mva Meld på

Enkle digitale kjøp er sentralt for å gjøre det enklere å reise kollektivt. Vy benytter nye teknologier, rammeverk og konsepter, som maskinlæring, avansert analyse, big data, native skytjenester, mikrotjenester, tjenesteorientering og prosessorientering. Dette hjelper oss til å forstå kundene, betjene dem, effektivisere kundeservice, og gi bedre informasjon og støtte til både kunder og vårt ombordpersonale.

Under frokostmøtet vil vi snakke om hvordan vi bruker ny teknologi for å forenkle vår arkitektur, bedre integrere våre komponenter sammen, og å bedre utnytte verdien av data. Vi vil presentere et utvalg av hvordan vi jobber med innsikt, data og analyse for å sikre våre kunder den beste reisen på tvers av transportformer.

Velkommen til frokostmøte om nye digitale tjenester i Vy!

Program:

08.00 Registrering og frokost
08.30 Velkommen til Vy v/ Shiraz Bhaiji, Evry og styreleder faggruppen Løsnings- og integrasjonsarkitektur, Leslaw Lopacki, Vy og Frida Larsson, Vy
08.40 Den beste reisen v/ Synne Homble, Vy
08.55 Den digitale arkitekturen v/ Leslaw Lopacki, Vy
09.05 Den datadrevne reisen v/ Vegard Bjørseth, Vy
09.20 Analytisk kundeprofilering v/ Kai Fischer og Matias Ferrero, Vy
09.35 Pause
09.50 Vy Casebot v/ Gyri Kaarsberg, Vy og Carlos Favaron, EY
10.10 Å lykkes med digitalisering er ikke et teknologispørsmål v/ Lars Møller, Vy
10.25 Å jobbe smidig 3.0 v/ Erlend Weiby, Vy
10.40 Oppsummering v/ Frida Larsson, Vy og Shiraz Bhaiji, Evry og styreleder faggruppen Løsnings- og integrasjonsarkitektur