Debatt 26. mai via Streaming Digitalt medlemsmøte om foreningens nye strategi

Siden sommeren 2019 har styret arbeidet med ny strategi for foreningen. Tirsdag 26. mai presenterte styret resultatet av arbeidet til deg som er ildsjel og/eller medlem av foreningen.

Terje Wold

arrangeres av Terje Wold

Medlempris: Kun for medlemmer Meld på

Se opptak fra møtet 26. mai 2020

Den norske dataforening skal prioritere mål og fokusområder for foreningens nye strategi den 20. juni 2020, dvs. på foreningens landsmøte.

Vi inviterte derfor alle ildsjeler og medlemmer til å delta i et digitalt medlemsmøte 26. mai.

Vår styreleder, Terje Wold, presenterte retningen for ny strategi. Deretter inviterte vi til innspill, kommentarer og debatt fra alle ildsjeler og medlemmer som ønsket å delta.

Det viktigste for Dataforeningen er å oppfattes som relevant for eksisterende og nye medlemmer. Hvordan vi oppnår dette er det mange meninger om, og vi vil gjerne høre dine!

Opptak fra møtet 14. mai 2020

Program:

20.00 Velkommen til møtet — Privat: R. Christian Torp Generalsekretær R. Christian Torp
20.05 Presentasjon: Strategisk retning for Dataforeningen — Terje Wold Foreningens styreleder, Terje Wold, presenterer den strategiste retningen hovedstyret har utarbeidet.
20.40 Plenumsdiskusjon Etter presentasjonen åpner vi for diskusjon og innspill fra ildsjeler og medlemmer som deltar i møtet.