Debatt og Frokostsamling 3. mai DND Alvorlig talt #2: NAV tenker nytt rundt IT m/Torbjørn Larsen

NAV tenker nytt rundt IT. Hvordan gjennomfører en av Norges største IT-bedrifter en transformasjon som innebærer microservices, autonome team, nye teknologier og innovative forretningsmodeller?

Johannes Brodwall (Foto: Twitter)

arrangeres av Johannes Brodwall og er en del av serien Alvorlig talt

Medlempris: Gratis Ordinær pris: Kun for medlemmer

DND Alvorlig talt! 3. mai er en samling hvor Johannes Brodwall, fra Sopra Steria, intervjuer Torbjørn Larsen, IT Direktør i NAV. Delta enten i Oslo eller på streaming.

DND Alvorlig talt! er kun tilgjengelig for medlemmer. 6 uker etter sending blir opptaket tilgjengelig for alle.