SnIT-samling 27. mai Ekstra-samling i DNDs IT-ledernettverk: 27 mai kl 14:30 (online)

Etter ønsker fra flere medlemmer blir det en nettverkssamling 27. mai med tema "Benchmarking av IT driftstjenester"

arrangeres av Geir Pedersen og resten av fagfolkene fra faggruppen SnIT

Medlempris: Inkludert i medlemskap for SnIT Ordinær pris: (Årsmedlemskap i nettverket koster kr 12.000+mva) Meld på

Flere av virksomhetene, som er representert i Dataforeningens nettverk for IKT-ledere og digitaliseringsansvarlige, planlegger å gjennomføre en benchmarking av sine leverandører for driftstjenester.

På denne samlingen blir det innledning fra to ressurspersoner på området, etterfulgt av Q&A og erfaringsutveksling mellom deltakerne.

Vi oppfordrer alle SnIT-medlemmer, som har gjennomført benchmarking eller som planlegger dette, om å delta med deling av erfaringer og spørsmål/svar.

(Erfaringsutveksling pågår også i eget chat-rom som kun er åpent for medlemmer i SnIT).

Innlederne er:
Leif Eirik Thrane, Partner i Haavind og
John-Erik Ranheim, Director i Gerd

PS:
Siste nettverkssamling før sommerferien blir 17.juni kl 14:30-16:00 (online).
Tema: «IT-revolusjon i persontransport».
Innleder: Terje Storhaug/CIO Ruter.

(Mer informasjon om denne og høstens program kommer.)

Har du lyst til å bli med i nettverket? Kontakt asgeir@dnd.no

()