Konferanse 20. november i Oslo ERP Directions 2019

Dagens ERP-leverandører arbeider med å utnytte de nyeste teknologier, for eksempel kunstig intelligens, IoT, RPA og AI. I tillegg er leverandørene fokusert på «sky» som tjeneste. Den rivende teknologiske utviklingen vil bety et paradigmeskifte i forhold til hvordan leverandørenes løsninger skal implementeres.

og resten av fagfolkene fra faggruppen Forretningssystemer og logistikk

Medlempris: 2450,- Ordinær pris: 2950,- Meld på

Dette innebærer færre implementeringer med skreddersøm som fokus, færre store oppgraderingsprosjekter, færre tradisjonelle fossefallsprosjekter og samtidig flere standardløsninger, mer endringsledelse, flere smidige implementeringer, etc.

Men har dette budskapet også nådd ut til leverandørene og deres kunder? Ser vi at implementeringsprosjektene gjennomføres annerledes? Ser vi et prisfall i dagens implementeringsprosjekter sammenlignet med de tidligere omkostningskrevende ERP-prosjektene?

Om konferansen:
I stedet for å fylle et konferanselokale med så mange sponsorer og utstillere man kunne, bestemte man seg for å teste et konsept der kun de toneangivende leverandørene og deres kunder skulle få taletid.

«Tanken bak ERP | Directions er å invitere leverandører som er toneangivende for ERP systemenes
utvikling, og la deres innovative kunder få taletid, og inspirere andre kunder.»

Modellen er tatt til Norge og vi inviterer syv ERP-leverandører til konferansen. Hver av leverandørene skal ta med seg en kunde som presenterer et interessant ERP-initiativ.

Praktisk informasjon:
Deltakeravgiften inkluderer deltakelse og lunsj.

Deltakeravgift:
Early earlybird fra og med 3. september til og med 1. oktober:

Medlemmer: Kr. 2.450,- (ekskl. mva )
Ordinær billett; Kr. 2.950,- (ekskl. mva)

Earlybird fra og med 2. oktober til og med 16. oktober:
Medlemmer: Kr. 2.950,- (ekskl. mva )
Ordinær billett; Kr. 3.450,- (ekskl. mva)

Ordinære priser fra og med 17. oktober:
Medlemmer: Kr. 3.450,- (ekskl. mva)
Ordinær billett: Kr. 3.950,- (ekskl. mva)

Avbestilling:
Påmeldingen er bindende. Deltakere som er forhindret fra å møte, kan erstattes med en annen deltaker. Kun skriftlig avbestilling gjelder.

Konferansen arrangeres i samarbeid med Devoteam Fornebu Consulting

Program blir lansert i løpet av september