Workshop 11. februar i Oslo Opplev en to-årig digital transformasjon på én dag

Dette er et rollebasert verksted som bruker spilldynamikk for å styrke teamene dine til å samarbeide, og simulerer transformasjonseffekten av nye måter å arbeide på, finne egne løsninger og lære av resultatene.

DND

arrangeres av DND og er en del av serien Workshops

Medlempris: Early early bird: NÅ 5 500,- (Du sparer kr. 1 000) Ordinær pris: Early early bird: NÅ 7 400,- (Du sparer kr. 1 000) Meld på

Med over 1 million personer som har gjennomført G2G3 sine prisbelønte simuleringer over hele verden bidrar G2G3 til motivasjon for endring og skaper en felles forståelse som bistår positivt til å drive transformasjonsarbeidet mot suksess.

• G2G3-simuleringene er basert på en eksperimentell læringssyklus som er utviklet av psykolog og pedagog Dr David Kolb. Læringssyklusen gir deltakerne opplevelsen av hvordan det er å lede en virksomhet, utvikle og slippe nye produkter, kartlegge verdien levert til kundene og teste og måle resultatene.
  • Programvaren sporer virksomhetens resultater i sanntid, og registrerer valg og handlinger som utføres for å gi verdifulle beregninger som gjør dem i stand til å diskutere og evaluere arbeidet sitt. Deltakerne vil oppleve kaos, mangel på synlighet og langsomme responstider. De vil se behovet for endring og bli oppmuntret til å finne måter å forbedre systemet på. Så gjør vi det hele om igjen. Øk tempoet på din kompetanseutvikling ved å ta medarbeiderne dine med på endringsreisen. Benytt lærdommene praktisk med en gang.
  • Simuleringene fungerer best med 15-25 deltakere. De som deltar kan være fra hvilken som helst del av organisasjonen. Enten de er utviklere, prosjektledere, ledere, fra HR- eller serviceteam så får alle jobbe sammen, se effekten av endringen i jobben de har og oppleve IT-virksomheten fra en helt ny vinkel.
  • Workshopen er ferdig senest kl. 17:00.

Det kreves ingen forkunnskaper. Kurset holdes på norsk.

Les om kontinuerlige leveranser

Program: