Frokostseminar 6. september i Trondheim Frokostmøte med dobee om OKR

Let's dobee.it kommer til Trondheim, så vi kaster oss rundt på kort varsel og inviterer til gratis frokostmøte.

Espen Sjøvoll

arrangeres av Espen Sjøvoll og resten av fagfolkene fra faggruppen Trondheim Agile

Medlempris: Gratis for alle Meld på

Legg derfor frokosten din til Miles i Prinsens gt./Dronningens gt. førstkommende tirsdag!

Hva er ekspertenes erfaringer med OKR?
Nysgjerrigheten rundt OKR rammeverket treffer stadig flere engasjerte ledestjerner i det langstrakte landet vårt. Mange ønsker seg bedre mobilisering av strategiene sine, med mer åpenhet, skarpere fokus og bedre samspill på tvers, men det er ikke så lett å komme i gang. Hvilke ekspertråd bør lederne lytte til?

Gründerne bak Let’s dobee.it! sto stødig i egne erfaringer med OKR, men har de to siste årene utfordret og lyttet til hundrevis av engasjerte ledestjerner om gjennomføring av strategier, mål og OKR. Med Let’s dobee.it! har de skapt et lett og lekent digitalt verktøy som får fram smilet hos toppledere og OKR eksperter. Nå kommer Kenny Hognestad og Svenn Inge Sigurdsen til Miles for å dele sine viktigste funn om OKR og lytte til andre eksperter.

Vertskapet Miles Trondheim AS representeres av blant andre Espen Sjøvoll, som er Agile Coach, OKR-ansvarlig for Miles Norge AS. og styremedlem i fagstyret Trondheim Agile. Han vil også dele av sine erfaringer og delta i diskusjonene.

Frokostbaguetter og drikke vil bli serverte for de påmeldte.

Vi avslutter senest 09.00, men det vil bli mulighet til å fortsette diskusjoner frem til 9.30 for de som ønsker det.

Om Let’s dobee.it!:
Det norskutviklede digitale verktøyet Let’s dobee.it! har på kort tid blitt anerkjent blant engasjerte ledere som mobiliserer for mål, strategier og OKR i mange ulike organisasjoner. Let’s dobee.it! oppleves som et lekent, effektivt og intuitivt verktøy som skiller seg ut i mengden, og som også passer inn i hverdagen til travle ledere og folk på farten.

Foredragsholdere: