Debatt og Frokostsamling 27. januar Historien om Altinn I – Sofaprat med Erik Fossum

Prisvinneren skrev norsk IT-historie som også andre land beundrer skrev Arild Haraldsen da Brønnøysundregistrenes tidligere direktør Erik Fossum fikk Rosings Hederspris.

arrangeres av Privat: R. Christian Torp og er en del av serien Fredag morgen

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: Gratis for medlemmer

Men hvordan startet det hele? Hvilke tanker hadde Skatteetaten, Statistisk sentralbyrå og Brønnøysundregistrene da de begynte arbeidet med Altinn? Hvor godt husker Erik 4. desember 2003, dagen da Altinn ble lansert?

«Fredag morgen hos DND» var denne gang i form av en sofasamtale, hvor Erik Fossum delte sine tanker og minner om hvordan det hele begynte.