Digitalt frokostseminar 7. desember Hva er egentlig et agilt mindset – og hvordan utvikle dette?

Trondheim Agile har gleden av å invitere til denne gratis hybride meetupen, der du er like velkommen i Abilators nye lokaler i Trondheim sentrum som på Zoom.

arrangeres av Anastasiia Tkalich og resten av fagfolkene fra faggruppen Trondheim Agile

Medlempris: Gratis Ordinær pris: Gratis Meld på

Mange av oss som arbeider med smidig utvikling eller praksis løfter frem behovet om å ikke bare benytte smidige verktøy, men også det å være smidig – det å ha et agilt mindset. Men, hva betyr egentlig det i praksis, og hvilke ferdigheter må vi konkret utvikle her?

Michael Göthe fra Crisp og John Richard Hanssen fra Abilator har de siste 10-15 årene arbeidet med opplæring og utvikling av både enkeltpersoner og organisasjoner, og satt søkelys på hva som kreves for å utvikle oss som enkeltindivid. De er begge del av et internasjonalt forsknings- og konsulentmiljø innen lederutvikling som arbeider med konkret ferdighetsutvikling innen smidig. På meetupen deler de både innsikt rundt hva slags ferdigheter du kan trene på for å videreutvikle ditt smidige mindset (vi har alle noe å gå på), og hvordan du i praksis kan gjøre dette. Dette handler blant annet om hvordan du kan trene deg på å unngå bias, utforske andres perspektiv og navigere naturlig i kompleksitet.

Bio:

Michael er en del av Crisp, som er en av ledestjernene innen smidig i Norden. Han har over 20 års erfaring fra å bygge høyt presterende og teambaserte agile organisasjoner. Han har coachet over 200 team i multinasjonale/-kulturelle virksomhet, i mindre vekstselskap, offentlige og ideell sektor. Utover det har han lang erfaring fra å coache team til høye prestasjoner innen idrett. Michael har tidligere holdt innlegg for Trondheim Agile som fikk svært gode tilbakemeldinger fra deltakerne.

John Richard er partner / seniorrådgiver i Abilator og Center for Transformative Leadership. Han har de siste 11 årene drevet med coaching av ledere og nøkkelpersoner både i og utenfor teknologivirksomheter, og har etterutdanning og spesialisering innen ferdighetsutvikling og egenutvikling. Han kobler nå både hans erfaring fra organisasjonsutvikling, smidig ledelse og ferdighetsutvikling sammen med blant annet Michael fra Crisp.