Frokostmøte 8. februar Venteliste – Hvor autonomt må egentlig et team være – og på hva?

Vi sparker i gang smidigåret med raushet. Kristin Wulff har brukt lang tid på å forske på autonome team. Nå åpner Bouvet sine dører for oss for å gi oss innsikt i hva hun har funnet. Start dagen din med dette gratis frokostmøtet!

arrangeres av Anastasiia Tkalich og resten av fagfolkene fra faggruppen Trondheim Agile

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: kr 500 (to gratis prøvetimer) Meld på

Etter hvert som større og større deler av organisasjonens arbeid digitaliseres får teamene som driver med IT-utvikling en mer sentral plass i organisasjonen. Samtidig skal man sikre at de som i dag gjør arbeidet som nå hel- eller del-digitaliseres får nok rom til å bidra og å videreutvikle seg. Hva innebærer det for hvilke fag som bør være med i teamet og for de rammebetingelsene de forskjellige teamene må få? Ett av svarene som er gitt når det gjelder rammebetingelser er at det er viktig med autonome team, men hva trenger de egentlig å være autonome på?

Kristin Wulff (Kantega) og Terje Brasethvik (Bouvet) deler kunnskap og erfaringer om rammebetingelser for team, basert på forskningen Kristin har gjort i sin PhD og erfaringene de har fra sine 20+ år i IT-bransjen.

Det serveres kaffebrød og kaffe/te fra kl 8:00 og så starter vi den formelle delen kl 8:30.

Vel møtt!

Foredragsholdere: