Nettverksmøte 31. august i Trondheim Hvordan Lilbit bygde en smidig organisasjon – ikke bare med «smidige team»

Etter flere år med utfordringer knyttet til utvikling av GPS-produkter via eksterne aktører bestemte Lilbit seg i 2019 for å ta grep.

arrangeres av Linn Siri Overaae og resten av fagfolkene fra faggruppen Trondheim Agile

Medlempris: Gratis for alle Meld på

De ville starte på nytt, og de ville ha all kontroll selv. Lilbit måtte bygge opp et eget utviklerteam, lage rutiner og prosesser fra scratch, prøve og feile, og lære underveis.

Sommeren 2022 lanserte de sitt første produkt med markedsledende teknologi som er designet, utviklet og produsert i Trøndelag. I dag leveres det oppdateringer og ny funksjonalitet månedlig, basert på hva brukerne opplever og mener.

Bli med på denne meetup-en for å høre om hva Lilbit har lært på veien mot å bli smidigere som organisasjon, og hvordan dette har bidratt til økt kvalitet, brukertilfredshet og produktivitet. Dette presentert av Christian Neverdal, Agile Coach og CTO i Lilbit.

Etter å ha tatt oss med på reisen blir det lagt opp til spørsmål og samtaler blant deltagerne. I tillegg blir det enkel servering.