Ildplass 20. september i Oslo Ildplass – Samling for ildsjeler, medlemmer & ikke-medlemmer

[ - English text further down on this page - ] Vi gleder oss stort over å kunne invitere dere til vår egen DND Ildfest.

arrangeres av Privat: R. Christian Torp og er en del av serien Ildplass Oslo

Medlempris: Gratis for alle

Kjære DNDere, fremtidige DNDere, venner og bekjente.

Vi gleder oss stort over å kunne invitere dere til vår egen DND Ildfest. For første gang noensinne inviterer vi dere til en sosial helaften hvor du kan mingle med  gamle venner, nye venner og potensielle nye medlemmer av DND.

Hvem, hva, hvor sa du?

Når? 20. september 2018
Hvor lenge? Vi starter kl 17.30 og når vi avslutter er det “kun Christian og Gud som vet”
Hvor? The Scotsman
Hvem? Gamle og nye medlemmer og nysgjerrige

Kan jeg ta med en venn?
Definitivt! Det er alltid gøy å treffe nye mennesker, så ta gjerne med deg en venn eller to.

Så hva er agendaen?
Vi planlegger en helaften hvor vi kombinerer høy nerde-faktor med sosial moro og nettverksbygging. Ønsker du mer utfyllende informasjon kommer agenda her:
17.00 så åpner vi dørene
17.30 Velkommen til nye medlemmer.
18.00 Faggrupper: Hvorfor er du ildsjel?
19.00 Pause.
19.30 Keynote .
2000 -> Mingling.

Vi kommer selvfølgelig til å servere noe drikke. Mat må dere ordne selv.

Vi gleder oss til å se deg!

Med vennlig hilsen,
Ewa, Cathrine, Dervis, Johan, Nina og Christian
————————————————————————-
In English:
————————————————————————-
Ildfest: Celebrate fall season in style!

Dear DND´ere

It is with the greatest pleasure that we welcome you to our DND Ildfest, our annual party where you can mingle with the old, the new and the potential new members of Den Norske Dataforening!

Wait, when, what time & where?
When? September, 20th. 2018
What time? We start at 17:30, we end at “Only God and Christian know; although we are not sure about God”.
Where? The Scotsman

Can I bring a friend?
It´s always cool to meet new folks, so don´t hesitate and bring your friends!

So, what we gonna do?
We have planned an interesting evening where the hardcore geeky stuff will be intertwined with socializing and community building. Here we present you a shortened program, so you have an idea what is going to happen:

17.00 Doors opens
17.30 Velkommen til nye medlemmer.
18.00 Faggrupper: Hvorfor er du idlsjel?
19.00 Pause.
19.30 Keynote <details>.
2000 -> Mingling.

And of course, there will b#¤r. Oh, so much b#¤r! You will have to feed yourself.

Cannot wait to see you!
BR,