Kurs 15. januar i Oslo Slik når du dine mål i digitale kanaler – 15. jan.

Kjernemodellen er en enkel metode som hjelper deg å prioritere, slik at du når målene dine på nettsiden din, i sosiale medier og i andre digitale kanaler.

arrangeres av Are Gjertin Urkegjerde Halland og er en del av serien Kurs

Medlempris: Early bird t.o.m. 20 des: 4 500,00 Ordinær pris: Early bird t.o.m. 20 des: 5 500,00 Meld på

MELD DEG PÅ FØR 20. DESEMBER OG SPAR KR. 700,-

Sliter du med å prioritere mellom utallige aktiviteter i de digitale kanalene dine? Mangler du forankring i resten av organisasjonen? Er du lei av å sitte i endeløse workshoper med buzzwords og gule lapper uten at det blir fremdrift?
Høres det fristende ut å bruke bare én effektiv arbeidsdag på å få prioritert noen få enkle og konkrete tiltak?

Tenker du også at det hadde vært fint om disse tiltakene tok utgangspunkt i reelle brukerbehov og var ferdig forankret i den overordnede strategien og hos viktige nøkkelpersoner?

I så fall bør du teste ut kjernemodellen i et kjerneverksted! Modellen brukes aktivt av en lang rekke store og små organisasjoner og bedrifter, blant andre gov.uk, Oslo kommune, Gjensidige, Vipps og Netlife Design.

Nå har du sjansen til å selv lære deg å bruke kjernemodellen  i løpet av én intensiv morsom dag, direkte fra mannen som utviklet den, nemlig kjernekaren

Are Gjertin Urkegjerde Halland

På kurset lærer du å bruke kjernemodellen til å

• gjøre de riktige prioriteringer på en effektiv måte
  • skape rask fremdrift og konkrete resultater
  • få tiltakene ferdig forankret i organisajonen

Du lærer også

• hvordan kjernemodellen fungerer
  • hvordan identifisere og prioriterere målgrupper, brukerbehov og strategi
  • hvordan velge ut kjerner og forberede et kjerneverksted
  • de enkelte trinnene i selve modellen
  • mål og oppgaver
  • veier inn og veier videre
  • kjerneinnhold: Idestorming, detaljering og prioritering
  • presentere resultater og prioritere tiltak

Hvem passer kurset for?

Kurset passer for alle som ønsker å lage bedre, mer prioriterte og mer lønnsomme digitale tjenester.

For eksempel:

• Digitalsjefer
  • Nettredaktører
  • Prosjektledere
  • UX-designere
  • Tjenestedesignere
  • Kommunikasjonsrådgivere
  • Digitale markedsførere

Mer om kjernemodellen

Med kjernemodellen kan du prioritere og konkretisere tiltak i digitale og analoge kanaler, med utgangspunkt i brukersentrert tankegang og beinhard forretningsstrategi. Og følger du prosessen rundt et kjerneverksted, kan du også få forankret tiltakene i hele organisasjonen.

Kjernemodellen ble lansert i 2006, og blir brukt av bl. a. Gov.uk, Oslo kommune, DNB, Vipps, Gjensidige, KnowIt og Netlife Design. De siste 13 årene har modellen blitt testet og videreutviklet gjennom mer enn hundre små og store prosjekter, på tvers av bransjer og sektorer, både i privat næringsliv og i statlige, kommunale og frivillige organisasjoner.

Kjernemodellen er særlig populær blant innholdsrådgivere, designere og digitale markedsførere, men blir også brukt av kommunikasjonsrådgivere, tjenestedesignere og andre som på en eller annen måte jobber med digital strategi, design eller kommunikasjon.

Du kan lese mer om kjernemodellen på kjernemodellen.no

Foredragsholdere: