Nettverksmøte 23. mai i Stavanger Kom i gang med digital transformasjon

Datahubs og use-cases – IT og Forretning hånd i hånd

arrangeres av Jochen Müller og resten av fagfolkene fra faggruppen Prosessledelse og kontinuerlig forbedring

Medlempris: 0,- Ordinær pris: 300,-

Påmelding til elisabeth.kras@dataforeningen.no

Agenda:
7:45 – 8:15 – Registrering, mingling og frokost

8:15 – 9:00 – Foredrag v/Jan Eivind Danielsen, Aker BP: Kom i gang med digital transformasjon – Datahubs og use-cases – IT og Forretning hånd i hånd.
Det interaktive foredraget er en praktisk gjennomgang av smarte grep for å få suksess med digitalisering. Rådene og tilnærmingen er basert på praktisk erfaring og kalibrert med beste praksiser og forskning fra selskaper som Accenture og McKinsey. Hvordan identifiserer man gode business case, hvordan sikre forankring i ledelsen, mobilisering av organisasjonen og verdirealisering? Foredraget er innom teknologiske plattformer for digitalisering og hvordan man vurderer valg av disse, samt bruk av Scaled Agile og Design Thinking for gjennomføring.

9:00 – 9:30 – Diskusjoner og avslutning

Om foredragsholder: Jan Eivind har jobbet med digital transformasjon de siste 15 årene innen ulike bransjer. Han er for tiden sentral i AkerBP sitt digitaliseringsprogram og fungerer/har fungert som digitaliseringsrådgiver for mange av de store selskapene i Stavanger regionen. Foredraget vil hente inspirasjon fra hans artikler publisert på LinkedIn profilen hans.