Nettverksmøter og Workshop 20. april i Oslo Kom i gang med Test automatisering med Playwright verktøy

Mange aktører har enda ikke investert i testautomatisering. Det er en prosess som krever godt utformet automatiseringsrammeverk.

arrangeres av Dalbir Singh og resten av fagfolkene fra faggruppen Software Testing (SWT)

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: kr 500 (to gratis prøvetimer) Meld på

Å lykkes med testautomatisering gir raskere leveranser, økt testdekning, hyppig testgjennomføring og raskere tilbakemelding til utviklingsteamet. Men hvordan lykkes vi med å implementere testautomatisering i organisasjonen?

Dalbir er en erfaren testutvikler og i dette kurset vil han gi en introduksjon til testautomatisering. I dette grunnkurset vil du lære hvordan vi kommer i gang med automasjon i prosjektet ved hjelp av verktøyet Playwright.

Kurset tar for seg:

• Hva er testautomasjon?
  • Hvordan komme i gang med testautomasjon i prosjektet?
  • Hvordan skrive automatiserte tester i Playwright?

Maks 15 deltakere