Kunderelasjoner og kundeadferd anno 2021
I en verden i stadig endring, endres også kundenes behov og adferd. Mye endres gradvis og sakte, men vi kan også bli truffet av sjokkartede hendelser som endrer markeder og adferd radikalt og hurtig, som Covid 19. Hvordan skal bedriftene forberede og tilpasse seg slik at de klarer å møte endringene på en god måte ut fra et kundeperspektiv?
arrangeres av Ragnar Løken og resten av fagfolkene fra faggruppen Service Management
Program:
14.00 | Velkommen |
14.05 |
Kunderelasjoner og kundeadferd anno 2021
— Pål Rasmus Silseth
I en verden i stadig endring, endres også kundenes behov og adferd. Mye endres gradvis og sakte, men vi kan også bli truffet av sjokkartede hendelser som endrer markeder og adferd radikalt og hurtig, som Covid 19.
Hvordan skal bedriftene forberede og tilpasse seg slik at de klarer å møte endringene på en god måte ut fra et kundeperspektiv? |
15.00 | Diskusjon |