21. oktober i Oslo Lær mer om NFTer

Kunstinteresserte, investorer og teknologer har funnet noe de kan nyte i fellesskap. Såkalte Non-Fungible Tokens (NFTer) har i det siste tatt verden med storm, men hva er dette egentlig og hva kan de brukes til?

arrangeres av Kyrre W. Kielland og resten av fagfolkene fra faggruppen Blockchain

Medlempris: Gratis Ordinær pris: 150 Meld på

Dataforeningens faggruppe for Blockchain og Advokatfirmaet Ræder har gleden av å arrangere et seminar der målet er å bli litt klokere på hva NFTer er for noe og hva det kan brukes til i praksis. Vi ser også på hvilke juridiske og skattemessige problemstillinger du bør være klar over hvis du vurderer å utvikle eller investere i kryptokunst eller andre NFTer.

Program:

16.00 Hva er egentlig NFTer og hva kan det brukes til? — David Rootwelt-Norberg
16.30 Juridiske spørsmål ved investering i kryptokunst og andre NFTer — jurist Johan C. Alstad-Øhren
17.00 Pause
17.15 Skattemessig behandling av NFTer — Tone Kaarbø, Skatteadvokat & Managing partner i Advokatfirmaet Ræder
17.35 Paneldebatt — Kyrre W. Kielland

Foredragsholdere: