Nettverksmøte 22. mai i Trondheim Lean Beer

Softwaretest Midt-Nord ønsker for første gang å invitere til Lean Beer, som er en variant av Lean Coffee, men med øl. Bli med!

arrangeres av Roar Skjønberg og resten av fagfolkene fra faggruppen Testkonferansen Frøya

Medlempris: Gratis Ordinær pris: Gratis Meld på

Dette er en fasiliteringsteknikk som ble funnet opp som en motsats til rigid møte- og konferanseagenda. Styrken ligger i at agendaen blir laget gjennom deltakerne som møter opp, med de temaene som de brenner mest for akkurat nå. Gruppa blir sammen enige om det som er mest ønskelig å diskutere. Lean Beer sikrer at diskusjonene ikke sklir ut, og er relevante så lenge alle ønsker og klarer å dekke flest mulig tema innenfor tidsrammen. Det viktigste er altså oss som møtes og ingen andre sin agenda.

Vi møtes på Bror med rimelig servering og koselige stemning der vi kan bruke innestemme. Annen- og alkoholfri drikke er selvsagt helt ok.
Vi setter en begrensning på 20 personer.