Konferanse 18. september Leandagen 2020

Lean Forum Midt-Norge har, i samarbeid med Den norske dataforening, gleden av å invitere til virtuell Leandag fordelt på tre webinarer utover høsten.

Medlempris: 250,- NOK eks mva Ordinær pris: 250,- NOK eks mva Meld på

Læring – Erfaring – Refleksjon – Deling – Nettverk

2020 ble året der vi måtte forholde oss til de strengeste tiltakene som nasjonen har opplevd i fredstid, året der digitaliseringen tok av for alvor, og året der vi måtte møte hverandre på jobb og lønningspils fra hvert vårt hjem. Pandemien har vist oss at smidighet, effektivitet og omstillingsdyktighet er mer nødvendig enn noen gang. I tidligere krisetider har mange selskaper lent seg på en ledelsesfilosofi fra 50-tallet – denne gangen er vel intet unntak?

Gjennom webinarserien vil foredragsholdere fra næringslivet og akademia dele sine erfaringer, suksesshistorier og refleksjoner rundt betydningen av Lean og tilgrensende fagområder i situasjonen vi står i nå og tiden fremover.

Se program og les mer