Konferanse 30. september i Trondheim Leandagen Trondheim 2021

Lean Forum Midt-Norge har, i samarbeid med Den norske dataforeningen, glede av å invitere til Leandagen Trondheim, 30. September 2021.

arrangeres av Anders Farbu, Lean Forum Norge og Business Developer at SpareBank 1 SMN

Ordinær pris: Kr 1,237.50,- inkl mva og billettavgift Meld på

Vi våger å si vi er ferdig med pandemien og kan endelig invitere til et fysisk treff der vi samles for å lære, tenke smart og bli inspirert!

Vi lever i et digitalt samfunn som betyr å bruke teknologi til å fornye, forenkle og forbedre. Virksomheter jager hverandre i å tilby nye og bedre tjenester, som er enkle å bruke, effektive og pålitelige. Hva må til for å ligge ett skritt foran eller klare å treffe sitt publikum så godt at det skaper vekst og lønnsomhet? Noe som i alle fall er sikkert, er at for virksomheter i 2021 og fremover handler mye om å sikre grønn omstilling og grønn konkurransekraft i takt med vårt digitale samfunn.

Møt foredragsholdere fra næringsliv og akademia som gir deg detaljert innsikt i sine erfaringer, hvordan digitalisering og fokus på bærekraft påvirker selskapet som helhet, og konkrete tips til å holde strak kurs i dag, i morgen og årene fremover.

Vel møtt til Leandagen!