Digitalt nettverksmøte 13. desember Medlemsmøte: Presentasjon av digitale verktøy

På grunn av og, kanskje mest av alt, på tross av pandemien har Dataforeningen utviklet seg og gått gjennom en del endringer. Vi ønsker derfor å gi en liten statusoppdatering på store og små endringer som har skjedd i 2020 og 2021.

arrangeres av DND

Medlempris: Gratis Meld på

OBS: Grunnet de nye smitteverntiltakene og dagens smittesituasjon vil dette medlemsmøtet kun finne sted digitalt.

Vi hadde gledet oss til en samling med så mange av våre flotte medlemmer som mulig, men med bakgrunn av de nye nasjonale smittevernstiltakene ser vi oss nødt til å kun gjennomføre dette medlemsmøtet digitalt. Så fort som tiltakene letter og smittetrykket senker seg vil vi igjen forsøke å gjennomføre ett slikt møte fysisk på Rebel. Vi lover boblende drikke, noe å tygge på og god stemning!

På det digitale medlemsmøte ønsker vi å gi deg en statusoppdatering på alt som skjer og har skjedd i Dataforeningen det siste året. Vi vil også benytte anledningen til å fortelle dere om de nye digitale verktøyene vi kommer til å benytte oss av fremover.

Vél møtt!