Nettverksmøte 27. februar i Sandnes Møte med spillutviklerstjernen Nora Shyfoox Engelsvold

Møt Nora Engelsvold fra Shyfoox Studios AS. En av Norges mest suksessrike spillutviklere forteller om seg selv, sin entusiasme for gaming og hvordan eventyret startet.

arrangeres av Vegard Dahl Lunde og resten av fagfolkene fra faggruppen Dataklubben (10-18 år)

Medlempris: Gratis Ordinær pris: Gratis Meld på

Engelsvold er godt kjent under navnet Shyfoox på spillplattformen Roblox hvor flere hundre tusen spiller spillene hennes. Det mest populære spillet har hatt 328 millioner besøk! Etter foredrag blir det tid til spørsmål fra publikum. For barn og unge 9+. Arrangementet er i samarbeid med Dataklubben på Sandnes bibliotek.

Om Dataklubben:

Dataklubben er en faggruppe som jobber for å spre digital kompetanse for barn og ungdom i Sandnes. Her kan unge leke seg med programmering, datategning, musikk, servere, nettverk, 3D-printing, web og modding hver torsdag på Sandnes Bibliotek. Initiativet er gratis og for alle mellom 10-18 år som ønsker å leke seg med ulike digitale verktøy.

Foredragsholdere: