Nettverksmøte 11. mai Programstyring på norsk – MSP som tilnærming for å løse store utfordringer og styrke gevinstrealiseringen

Gunilla Hagstedt

arrangeres av Gunilla Hagstedt og resten av fagfolkene fra faggruppen 3Ps (Prosjekt-, Program- og Porteføljestyring)

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: 150,- inkl mva for ikke-medlemmer Meld på

I webinaret forteller Sverre om arbeidet med oversettelsen av MSP – Managing Successful Programs og om tankene bak programstyring som svar på utfordringer med for store prosjekter. Uansett hvilken type eller størrelse på de oppgaver som skal løses kan MSP gi en god hjelp på veien.
Oversettelsen av sentrale begreper og definisjoner i MSP ble gjennomført som et oppdrag gitt av et nettverk for program- og porteføljestyring fasilitert av digitaliseringsdirektoratet. Sverre Berg ledet arbeidsgruppen som ble opprettet for oppdraget. Arbeidsgruppen bestod av representanter for både forvaltningen og konsulentbransjen.
Webinaret gir mulighet til diskusjon om disse temaene etter presentasjonen til Sverre.

Vel møtt!

Foredragsholdere: