TDC 2023 er over

TDC2023 er over. Vi lar nettsidene ligge enda litt for deg som vil mimre.

Du fikk garantert ikke sett alle foredragene på TDC, men frykt ikke! Årets konferanse ligger nå samlet ute på vår Vimeo-kanal: https://vimeo.com/trondheimdc

Bilder fra TDC 2023 har vi samlet på Flickr.

TDC er en ikke-kommersiell konferanse der all profitt blir brukt til å drive fram neste års konferanse i tandem med arrangementer i Trondheim med de arrangerende gruppene. Vi bruker foreksempel midler på å tilby lokaler for meetups og i statuttene for konferansen er det eksplisitt nedfelt at konferansen skal bidra til å muliggjøre videre vekst i IT-samfunnet i Trondheimregionen gjennom foredrag, møter og nettverking.

Årets konferanse ble gjennomført av en rekke ulike grupperinger med Den Norske Dataforening som hovedsamarbeidspartner.

Velkommen tilbake til TDC 2024 21. oktober!

Hvor?

Clarion Hotel & Congress,

Trondheim,

Når?

23 oktober 2023

Hva?

30+ foredrag

20+ stands

En hel haug med trivelig folk

Hvem?

TDC arrangeres av frivillige fra IT-miljøet i Trondheim

Spørsmål?

Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noen spørsmål. Send oss en e-post på connect@trondheimdc.no så skal vi svare så godt vi kan.

Vi gleder oss til å se deg på Trondheim Developer Conference 2023!

Hvem arrangerer TDC?

TDC organiseres av frivillige fra IT-miljøet i Trondheim og med Den Norske Dataforening som hovedsamarbeidspartner.