27. mars i Oslo «Tech Startups» – Nettverksmøte for IT-ledere

Samling hos StartupLab i Forskningsparken, Oslo. Onsdag 27 mars kl 14:00

arrangeres av Asgeir Myhre og resten av fagfolkene fra faggruppen SnIT

Medlempris: Gratis for SnIT-medlemmer Ordinær pris: Årsmedlemskap i SnIT: Kr 15.000+mva Meld på

StartupLab jobber tett sammen med private og offentlige virksomheter som ønsker å nyttiggjøre seg innovasjonskraften og løsningene som kommer ut av gründermiljøet.

Som IT-ledere ønsker vi innsikt i denne prosessen for å kunne vurdere relevansen for egen virksomhet. Vi har også et kontinuerlig behov for å oppdatere vår kunnskap om hvordan informasjonsteknologien kan utnyttes til stadig nye løsninger.

Ledelsen i StartupLab vil orientere oss om historien, arbeidsmetodikk og ressurser, og blant annet dekke følgende tema:

• Utvelgelsesprosessen for å finne de beste gründervirksomhetene
  • Aktuelle trender i norsk gründervirksomhet
  • Samarbeidet med næringslivet og offentlige etater
  • Kort presentasjon av 2-3 oppstartbedrifter
  • Flere av gründerbedriftene har behov for styremedlemmer og rådgivere, kanskje kan SnIT-medlemmer være attraktive i denne rollen?

Program:

13.30 Møtes i Bakeriet ved resepsjonen mellom kl 13:30 og 14:00. Faglig program i møterom og StartupLabs lokaler fra kl 14:00 til ca 17:00.
Orienteringer fra StartupLabs ledelse.
Utvalgte startup-bedrifter presenterer seg.
Kaffe og snacks underveis. Middag i nærområdet etter samlingen.

Møtet arrangeres av SnIT – Dataforeningens nettverk for IT-ledere og digitaliseringsansvarlige